بازخورد درباره این کالا

ربات سگ کنترلی عروسکی پولیشی قلاده دار باطری خور

ITEM NO _ BL/298
قیمت اصلی 1,480,000 تومان بود.قیمت فعلی 980,000 تومان است.
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

ربات سگ کنترلی عروسکی پولیشی قلاده دار باطری خور

ربات سگ کنترلی عروسکی پولیشی قلاده دار باطری خور

  • دارای موزیک
  • باطری خور
  • دارای قلاده کنترلی
  • قابلیت حرکت
  • جنس : پولیشی با کیفیت بالا
  • ابعاد بسته بندی : 26*27/5*12 سانتی متر
  • مناسب برای کودکان بالای 3 سال
  • وارداتی تولید کشور چین

ربات عروسکی سگ سفید تهیه شده از مواد با کیفیت و در راستای کمک به پرورش مهارت کودکان می باشد.

بررسی ربات عروسکی سگ سفید

این محصول به شکل یک حیوان خانگی می باشد که موهای بلند سفید دارد. قلاده روی گردن و پاپیون روی سر این سگ با رنگ صورتی اکلیلی ساخته شده اند که زیبایی منحصر به فردی به آن می دهند. در انتهای قلاده یک ریموت کنترل آبی وجود دارد که درون دست کودک قرار می گیرد و به وسیله آن عملکردهای ربات فعال می شود. این عملکردها شامل پارس کردن، دم تکان دادن، راه رفتن و … می باشد.

بازی با این عروسک رباتیک باعث می شود تا کودک اصول ابتدایی نگهداری از حیوانات را بیاموزد. از طرفی به دلیل نریختن مو یکی از بهترین گزینه ها برای کودکانی است که به موی حیوانات حساسیت دارند و به حفظ بهداشت کودک و محیط کمک می کند.

نگهداری از حیوانات خانگی یکی از مسائل مورد علاقه کودکان است. اما در بسیاری از خانه ها این قابلیت وجود ندارد، به همین دلیل والدین برای شبیه سازی، به خرید ربات طرح حیوان روی می آورند. در ساخت انواع ربات اسباب بازی از روش های مختلفی برای تقویت مهارت های کودکان استفاده می شود که بر اساس نوع ربات های متفاوت است. انواع مختلف ربات شامل مدل های خاصی همچون ربات دودزا، ربات رقصنده، ربات داستان گو و … هستند که هرکدام می تواندد چند عملکرد را به صورت هم زمان داشته باشند.

دوران کودکی دل انگیزترین دوران زندگی است و ما در فروشگاه اینترنتی ماهان تویز تلاش داریم دوران کودکی را رنگی تر، شادتر و دوست داشتنی تر سازیم. تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی اسباب بازی همراه همیشگی شما برای انتخاب اسباب بازی مناسب است. شما می توانید انواع اسباب بازی ماشین، بازی های فکری و آموزشی، لگو و ساختنی، عروسک و فیگور، هواپیما، قطار، ربات، تفنگ و … را در این فروشگاه بیابید،

با هم مقایسه کنید و بهترین اسباب بازی را اینترنتی بخرید.مجموعه ای از برترین تولید کنندگان اسباب بازی کودکان در این بخش گردآوری شده است تا بتوانید از بین آن ها انتخاب نمایید.
ضمانت اصالت کالا و تضمین بهترین قیمت در اختیار شما هستند تا برای خرید اسباب بازی کودک دلبندتان بهترین تجربه ممکن را داشته باشید. در هر کجای ایران که هستید محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنید، اینترنتی بخرید و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی ماهان تویز، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

ماهان تویز یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند در حوزه اسباب بازی می باشد که از سال 1394 بصورت حضوری فعالیت خودش را آغاز کرده و با گسترش فضای وب پا به عرصه حوزه آنلاین گذاشته است. شما میتوانید در فروشگاه اینترنتی ماهان تویز کلی اسباب بازی های جذاب را ببینید و بررسی کنید و سپس براحتی آب خوردن برای فرزندان خود تهیه کنید.

حال اگر به دنبال خرید اسباب بازی برای فرزند خود هستید ، می توانید اسباب بازی های ربات کنترلی و موزیکال را بصورت حضوری در فروشگاه ماهان تویز و هم بصورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنتی فروشگاه ماهان تویز تهیه نمایید. برای مشاهده مشخصات و قیمت همه اسباب بازی های کنترلی در سایت ماهان تویز بر روی لینک اسباب بازی کنترلی و ماکت کلیک نماید. درصورتی که ربات اسباب بازی مورد علاقه خود را در صفحه محصولات پیدا نمی کنید به صفحه اینستاگرام ماهان تویز mahantoyscom@ مراجعه کنید و یا از طریق پلتفرم واتس اپ (پاسخگویی سریع) با ما در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران به:

ربات سگ کنترلی عروسکی پولیشی قلاده دار باطری خور (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش