بازخورد درباره این کالا

عروسک پری پروازی سنسوری شارژی

ITEM NO _ 802
ماهان تویز
کیفیت و اصالت محصول را به شما ضمانت میدیم.
با اطمینان خرید کنید پشتیبانی 24 ساعته | 09129616693
  • تست بسته بندی و ارسال توسط مجموعه فروشگاه ماهان تویز .
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

عروسک پری پروازی سنسوری شارژی

عروسک پری پروازی سنسوری شارژی

عروسک پری پرنده 802 با طراحی فوق العاده زیبا ، ظریف و دوست داشتنی دارای موتور داخلی و ملخ های رنگی است که بخشی از لباس شخصیت افسانه ای است. همچنین حسگرهای لمسی وجود دارند که حضور اشیاء نزدیک خود را تشخیص داده و اسباب بازی را در فاصله مشخصی از آنها کنترل میکند.

عروسک با طرحی از پری با ظرافتی خیره کننده  و لباسی با بال هایی در حال پرواز, بهترین عروسک کنترلی می باشد که برای دختر بچه ها طراحی شده است.پری پرنده یک هدیه عالی برای یک رویاپرداز کوچک است . عروسک، گویی با جادو، به آسمان شناور می شود و فضای تخیل کودک را باز می کند.این فرشته هاي کوچولو به گونه ای است که به آرامی در اتاق پرواز میکند و هدیه ای خیره کننده و جذاب برای کودکان شماست.

طریقه کار با عروسک پری پرنده 802 به این صورت است که اول عروسک را به وسیله ی USB موجود در بسته ی عروسک پری پرنده شارژ نمایید و بعد از اتمام شارژ اولیه عروسک را روشن نمایید وقتی که عروسک را کف دست خود قرار دهید پرنده توسط سنسور خود به پرواز در می آید. می توانید آن را با بالا بردن کف دست خود از پایین کنترل کنید سنسور موجود در عروسک آن را کنترل میکند و عروسک بالاتر می رود. کف دست بالاتر به معنا پرواز بالاتر است و پایین آوردن کف دست نیز می تواند ارتفاع پرواز عروسک پری را کاهش دهد.

برای متوقف کردن پری، سر او را بگیرید ، سپس دکمه پاور روی دامن او را فشار دهید تا خاموش شود.

این عروسک هوشمند از هر گونه برخورد با مانع جلوگیری می کند.عروسک پری پرنده مجهز به سنسورهای اندازه گیری فاصله است و می تواند مسیر حرکت خود را انتخاب کند.

فروشگاه اینترنتی ماهان تویز، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

ماهان تویز یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند در حوزه اسباب بازی می باشد که از سال 1394 بصورت حضوری فعالیت خودش را آغاز کرده و با گسترش فضای وب پا به عرصه حوزه آنلاین گذاشته است. شما میتوانید در فروشگاه اینترنتی ماهان تویز کلی اسباب بازی های جذاب را ببینید و بررسی کنید و سپس براحتی آب خوردن برای فرزندان خود تهیه کنید.

حال اگر به دنبال خرید اسباب بازی برای فرزند خود هستید ، می توانید اسباب بازی های ربات کنترلی و موزیکال را بصورت حضوری در فروشگاه ماهان تویز و هم بصورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنتی فروشگاه ماهان تویز تهیه نمایید. برای مشاهده مشخصات و قیمت همه اسباب بازی های کنترلی در سایت ماهان تویز بر روی لینک اسباب بازی کنترلی و ماکت کلیک نماید. درصورتی که ربات اسباب بازی مورد علاقه خود را در صفحه محصولات پیدا نمی کنید به صفحه اینستاگرام ماهان تویز mahantoyscom@ مراجعه کنید و یا از طریق پلتفرم واتس اپ (پاسخگویی سریع) با ما در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران به:

عروسک پری پروازی سنسوری شارژی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش