بازخورد درباره این کالا

گاوصندوق ماشین حمل پول موزیکال حرکتی قابلیت رول کردن پول

ITEM NO _ 388/60
ماهان تویز
کیفیت و اصالت محصول را به شما ضمانت میدیم.
با اطمینان خرید کنید پشتیبانی 24 ساعته | 09129616693
  • تست بسته بندی و ارسال توسط مجموعه فروشگاه ماهان تویز .
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مرتبط

نقد و بررسی

گاوصندوق ماشین حمل پول موزیکال حرکتی قابلیت رول کردن پول

گاوصندوق ماشین حمل پول موزیکال حرکتی قابلیت رول کردن پول

از جمله دغدغه های همیشگی والدین، تقویت مهارت های مختلف کودکان، در حین بازی با اسباب بازی ها است. بازی با بسیاری از اسباب بازی ها، می تواند علاوه بر سرگرم کردن کودک شما، باعث رشد خلاقیت و رشد ذهنی او شود. یک خرید اسباب بازی درست، می تواند مزیت های زیادی برای کودک شما داشته باشد. گاوصندوق طرح ماشين پليس موزيكال مدل 60-388؛ برای بعد از 3 سالگی مناسب است. این اسباب بازی در 2 رنگ بندی مشکی و سبز عرضه می شود، که می توانید در هنگام ثبت سفارش رنگ مورد علاقه فرزند خود را انتخاب کنید.

این اسباب بازی جذاب پسرانه با استفاده از مواد با کیفیت ساخته شده، که کاملا بهداشتی بوده و دوام بالایی در برابر ضربات احتمالی دارند. این گاوصندوق اسباب بازی، یک مدل باتری خور بوده و با چراغ ها و نورپردازی جذاب خود، می تواند کودک شما را برای ساعت ها سرگرم نگه دارد. بازی با این اسباب بازی می تواند باعث تقویت تمرکز و رشد خلاقیت کودک شما شود. همچنین بازی با گاو صندوق های اسباب بازی، می تواند باعث آشنایی کودک شما با مفاهیمی مانند پس انداز و پول شود.

این وسیله نقلیه ماشین اسباب بازی از مواد ABS، بدون BPA، ایمن برای کودکان و سازگار با محیط زیست ساخته شده است.
اسباب بازی Military Car با نقش و نگار شگفت انگیز، اسباب بازی نور و صدا برای نوزادان که جذابیت آن را بیشتر می کند.
اسباب بازی موزیکال برای سرگرمی و اسباب بازی اصطکاکی برای بچه ها. ساخت و عملکرد جذاب این مجموعه بازی وسیله نقلیه می تواند کودک شما را به بازی و تفریح ​​در اوقات فراغت مشغول کند.
این مجموعه ماشین اسباب بازی به توسعه خلاقیت و مهارت های تحلیلی کمک می کند زیرا آنها هدف خود را برای ساختن ماموریت خود تعیین می کنند.

فروشگاه اینترنتی ماهان تویز، بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

ماهان تویز یک فروشگاه اینترنتی قدرتمند در حوزه اسباب بازی می باشد که از سال 1394 بصورت حضوری فعالیت خودش را آغاز کرده و با گسترش فضای وب پا به عرصه حوزه آنلاین گذاشته است. شما میتوانید در فروشگاه اینترنتی ماهان تویز کلی اسباب بازی های جذاب را ببینید و بررسی کنید و سپس براحتی آب خوردن برای فرزندان خود تهیه کنید.

حال اگر به دنبال خرید اسباب بازی برای فرزند خود هستید ، می توانید اسباب بازی های ربات کنترلی و موزیکال را بصورت حضوری در فروشگاه ماهان تویز و هم بصورت غیر حضوری و از طریق سایت اینترنتی فروشگاه ماهان تویز تهیه نمایید. برای مشاهده مشخصات و قیمت همه اسباب بازی های کنترلی در سایت ماهان تویز بر روی لینک اسباب بازی کنترلی و ماکت کلیک نماید. درصورتی که ربات اسباب بازی مورد علاقه خود را در صفحه محصولات پیدا نمی کنید به صفحه اینستاگرام ماهان تویز mahantoyscom@ مراجعه کنید و یا از طریق پلتفرم واتس اپ (پاسخگویی سریع) با ما در ارتباط باشید.

امتیاز کاربران به:

گاوصندوق ماشین حمل پول موزیکال حرکتی قابلیت رول کردن پول (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش